Sretnu se dva pijanca. Prvi:- Oprostite, mogu li proći između vas dvojice?- Svakako, ali samo jedan po jedan.


Dva crnca pišaju s bruklinskog mosta. Jedan od njih:- Uh, što je danas voda hladna.- Imaš prava, a uz to je i dno muljevito.


Dva studenta u kafiću nakon ispit.- Onda, kako je bilo na ispitu iz fizike?- Pobožno!- Kako to misliš pobožno?- Kada je profesor postavljao pitanja ja sam se križao, a kada sam ja odgovarao on se križao.


Poslije nastave, pita mama sina:- Perice, što ste danas radili u školi?- Na kemiji smo radili pokuse s eksplozovnim materijalima.- Lijepo, a što ćete sutra raditi u školi?- U kojoj školi?


Sjedi mali Ivica i piše pismo. Naiđe mama i pita ga:- Ivice, što to radiš?- Pišem pismo Perici.- Ali Ivice, ti ne znaš pisati.- Ali mama, ni Perica ne zna čitati.


Pita mali Ivica tatu:- Tata, što je to pijanac?- Sine ... vidiš li one dvije gredice na ogradi? Eto, pijancu se čini da su tamo 4 gredice.- Ali tata, ja vidim samo jednu gredicu.


- Zašto policajci uvijek idu u parovima?- Jedan čita, a drugi piše


Izgubio policajac kapu. Nađe kapu jedan dječak i pita policajca:- Da li je ovo vaša kapa?- Ne, ja sam svoju maloprije izgubio.