Što plavuša kaže kada vidi prometnu nesreću? Moram nazvati 911. Koji je ono broj?


Znate li zašto krastavci pričaju viceve o bananama? Misle da su banane plavuše.

by Posjetitelj
Kako se kune plavuša? Nevina sam, djece mi!


Koja je razlika između NLO i pametne plavuše? Ima ljudi koji su vidjeli NLO.


Dođe plavuša kod ginekologa. Sjedne ona i raširi noge, doktor ugura ruke u njenu pizdu i zazvoni mu mobitel. Javi se on i kaže:- Da ženo reci. Da, ideš ravno, pa skreneš lijevo, pa ideš ravno, pa napraviš krug oko rotora i ideš malo ravno i kod mene si.Završi doktor razgovor i upita plavušu:- Gospođo, gdje smo stali?A na to će plavuša:- Ma možete još jedan krug oko rotora!
21.01.2008.

Zaustavi policajac plavušu i pita ju koje je godište. Ona izvadi toplomjer i kaže:- Dva manje kvarat.


Sastali se japi i plavuša i pričaju, i utom kaže japi:- E, ajde da se igramo jedne igre. Ja tebi postavim pitanje i ti mi trebaš točno odgovoriti, a onda ti meni postaviš pitanje. Ali ako ne budeš znala odgovor na moje pitanje, morat ćeš mi platiti 5 dolara, a ako ja ne znam odgovor na tvoje pitanje, ja tebi dajem 300 dolara.Složi se plavuša. Postavi joj japi pitanje i ona pogrešno odgovori, pa plati japiju 5 dolara. Sad ona njemu postavi pitanje:- Šta je to, kad ide uzbrdo ima 5 nogu, a kad silazi nizbrdo onda ima samo 4?Razmišlja japi, lupa glavu, preispitava svo svoje znanje, odlazi na internet, Google, prelistava enciklopedije, ali odgovora nema. Očajan, reče plavuši da ne zna i plati joj 300 dolara. Kaže on plavuši da mu nije žao novaca, nego ga baš interesira što je to. Kaže plavuša:- Ma ne znam ni ja. Evo tebi sad 5 dolara.
27.12.2007.

Plavuša pita prolaznika:- Oprostte, koliko je sati?- 23:30.- Ahaa, milijun!


Dođe plavuša plavuši:- Netko mi je drogu postavio u heroin.
Pitaju plavušu na električnoj stolici:- Vaša posljednja želja?- Nek nestane struje!