hehe

1.
Ide lisica nasminkana i sredjena kroz sumu.Tu je nova garderoba,sve u redu al'steze kais,gladna. Kad odjednom zacu iz jednog grma KVA!KVA!,OOO.."EVO PATKE!", pomisli. Uleti ona u grm da obavipos'o, kad nasta gurema,t o se stenje, vristi, ludnica. Nakon pola sata izlazi vuk iz zbuna:"JA LJUDI MOJI PI*KE KO SALATE SAMO TREBA ZNAT' STRANI JEZIK."- Is-al -
2.
Sta je to:Gurnem ja tebi, gurnes ti meni?Pojedem ja tebi, pojedes ti meni?SAH- Emina -
3.
'Vako dos'o Mujo u Njemacku i naidje na aparat na kojem pise: "Ubacis marku smrsas kilu" i hajd Mujo ko i svaki Bosanac radoznao ubaci marku kad...pojavi se trebaboli glava u gacicama i grudnjaku sa natpisom "uhvatis me j***s me!" I Mujoganjo, ganjo satro se ziv al je ne mos' uhvatit i omrsa on kilo....Hajd kaze da ubacim dvije marke ubaci on kad ono treba ko grom al opet sa natpisom ""uhvatisme j***s me!" i Mujo se satro ziv od trcanja za njom i izgubi dvije kile.....Kaze hajd da ubacim 100 maraka da vidim sta ce biti.....I ubaci Mujo stotku i stao zamislja kakva ce sad treba izac kad ono izasao crnac sa velikimk.... sa natpisom "Ufatim te j***m te!"Jadan Mujo....- M@j@ -
4.
Kako drot najlakse ulovi zeca ?Zazvizdi kao mrkvica!!!!!!- B.B.B. -
5.
Poslala Hrvatska Americi atomsku bombu. I sada se svi Hrvati spremili, ocekuju napad. Ali prolazili su i dani ali nista ... Zove Tudjman Clintona i kaze mu: "kako to, mi vama poslali atomsku bombu, a vi nama nista?"a Clinton ce: "ma je*acemo vam mater ... samo da vas nadjemo na karti"- puff daddy -
6.
Gdje je Goran Karan ???-U šupak!!!- Zhile -
7.
Cigo i ciganka koi su se nesto bili posvadali sjede u dnevnoj sobi i tek ce ti cigo:-Zeno aj se je*emoTek ce ti ciganka:-U bre muzu pravi si diplomata ubedi me u dve reci- Zvonko -
8.
Mujo nailazi putem i pita:"Fato bona sto places""Kako necu Mujo mi otisao kupiti cigara prije dvije sedmicei jos se nije vratio""A nema problema uzmi malo mojih cigara"- Sanel Selimovic -
9.
Radio Mujo u Njemackoj 5 godina i odlucijo da pokaze svomprijatelju Hajnzu svoju bosansku raju.Kada su stigli u njegovo selo Hajnz zaprepasceno rece:"Mujo zar su u vas medvjedi toliko pametni da i sahaznaju igrati""Ne ovaj ovdje je glup gubi od Sulje 3-2"- Sanel Selimovic -
10.
Fata Sulji:"Suljo bolan evo pise u novinama da svake godine 70 000 Italijana umre od raka na plucima zbog pusenja""Sta ja imam s tim ja sam Bosanac"- Sanel Selimovic -
11.
P: Zasto se plavusi ispunjavaju sve zelje u zivotu?O: Zato sto ima zlatnu ribicu!- Flipi -
12.
Posla Fata taxsijem u posjetu kod bolesnog Muje u bolnicu. Taman stigli kad ona primjeti da nema novcanika. Nemam para rece Fata. Nema problema rece taxista, onda mi pjevaj ili mi da te jebem. Bi sta bi i Fata dodje kod Muje i isprica mu sta joj se desilo. I sta si mu pjevala, rece Mujo. A gdje cu mu pjevati moj Mujo kad si ti bolestan, snadje se Fata.- Nele D. -
13.
Posli Suljo i Fata da spavaju i Suljo nije mogao da zaspe. Čitavo se vrijeme samo okretao i okretao. Pita njega Fata: "Sta je bolan Suljo, sto se stalno okreces?". Kaze Suljo: "ma ne mogu da spavam. Dugujem Muji 500 DEM". Na to ce Fata:"Pa zar je to neki problem". I tako ode Fata do prozora i vikne Muju:"E bolan Mujo. Da znas da ti Suljo nikad nece vratiti 500 DEM", i zatvori prozor. Ionda pita Suljo nju:"I sta mislis da si sad napravila". "Nista" - kaze Fata,"sad nek se on okrece a ti mirno spavaj".- Emina -
14.
Zabolila "Ciganku" pi*ka. Stace ciganka mora otic kod doktora da se pregleda. Dode ciganka kod doktora i nekuca na vrata. Ude ona i kaze: Doktore boli me pi*ka. Kaze doktor kako se to gospodo ponasate, ne kucate kad ulazite i cak tako se izrazavate. Kaze doktor hajde sad izadi vani pokucaj fino na vrata i reci boli me "vagina" umjesto pi*ka. Kad eto ti ciganke kuca na vrata i ulazi, ali zaboravila u meduvremenu kako joj je doktor rek'o da kaze za pi*ku. Kaze ciganka doktore kako ono ti rece da se moja pi*ka zove......- Mirze -
15.
Dosao Perica i pita mamu moze li se i on kupati sa njomu bazenu. Mama kaze dobro ali nemoj gledati ono dole. Dobroodgovori Perica. I kada su se kupali Perica pita mamu sta jeto dole. A mama odgovori garaza. Sutra dan pita Perica ocamoze li se kupati sa njim ,a on odgovori :moze ali nemoj gledati ono dole. Dobro, rece Perica.Kada su se kupali pita Perica oca sta je to dole ,a otac rece fico. Kaze Perica kada ce fico uci u garazu.- VEDRAN -
16.
P: Zasto su japanci najpametnija nacija na svijetu?O: Zato sto nemaju plavuse- MADI -
17.
P: Zasto je Hercegovac zakopan do vrata u pijesku?O: Ponestalo pijeska!- TS -
18.
Dosao policajac kod doktora i kaze puno me boli glava na sto ce doktor poslije detaljnog preglea bogami moras na operaciju.Utoku operacije strucni tim doktora ustanovi da nema nista u glavi osim jedne zice poprijeko.Kaze glavni hirurg hajde da je prekinemo da vidimo sta ce biti i prekinu je a policajcu otpanuusi...- Tile -
19.
Rijesio Crnogorac otac da zeni svog sina, koji je peder, a on ziv nece i sve kaze:" Ozenicu se ako nadjes trudnu zenu!".A jesil' ti lud ? Dzaba mali ne popusta!Dovede mu cale sta je htio. On se prihvati posla zavuce citavu ruku u picku, a cale ga gleda i pita:" sta radis to nesretnice?"A on tek povika :" ma nista samo malom da namjestim guzu"- Beranac -
20.
P: Zasto Hercegovci pustaju solufe?O: Culi da ce proizvoditi mobitele na cicak!!