Zasto su stjuardese sve ljepse?Da bi se avion mogao dizat..
Sta je to malo, zeleno i leti zrakom?SUPER KRASTAVAC.
Ušla krava u apoteku i kaže apotekaruši, dajte mi kilo kruha.Apotekaruša kaže: žao mi je ali mi ne prodajemo kruh.Krava kaže. ha ha ha ha je sam vas zeznila, vani me ćeka bicikl.
Šta je to malo, plavo i fućka na drvetu...TALENTIRANA ŠLJIVA
Kak je najlakše ulovit zeca?Sjedneš u grm i fućkaš ko mrkva...
Idu dva crnca ulicom, jedan repa, drugi mrkva.
Jedan brod potone, drugi pokile.Idu dva čovjeka ulicom, jedan se zove Mate,a drugom padne cigla na glavu.
Sece cackalica ulicom i vidi lizaljku i kaze: "vidi glavonje"Zasto Dino Radja ako je Goran Karan?Zasto je prestao Brad Pitt ako je poceo Pete Sampras?
Sta kaze John Wayne kada vidi krdo bizona?Gle, krdo bizona!
Ide šerif pustinjom, nađe pušku i dobro mu dođe...
Razgovaraju dva konja i hvale se svojim sportskim podvizima i pljuju po đokejima...
u tom trenutku uletava pas i kaže: BOK DEČKI, KAK STE?Konji se u nedoumici pogledaju i kažu: NEVJEROVATNO, PAS KOJI GOVORI..
.zabavljali se tenk i zaba.i tako jedan dan dodje tenk zabi i kaze: jesi ti meni ruzna ,sva krastava,ljigava,stalno krekeces...a zaba ce tenku: sve je to u redu al nemam ja ku*ac na celu
Zakaj slon memože letjeti?Zato kaj jogurt nema kičmu.
setaju dva kurca umotana u gace livadom kad iznenada jednom ispadne jaje ,a drugi ce -pa necemo sad igrat golf.
Ivica za 15 minuta pojede 3 šnicla, a Marica 2. Koliko je Ivica stariji od Marice?
tristo ruku i dva zuba???
prvi red thompsonovog koncerta!
Ide lisica pored grma i cuje kukuriku.
Poslije pet minuta izlazi medvjed "Ah sto je znati strani jezik !".
..ide lik ulicom i stane na burek...
Di je Goran Karan?U šupak!
Jahao kauboj prerijom i došao do polja kukuruza
Vručina je bila nesnosna
Čak su se od kukuruza počele raditim kokice.
Konj je bio tako glup da je pomislio da su to snježne pahuljice i smrznuo se .
Tako je kauboj ostao bez konja.
Dođe konj i ode
.Sjedi jedna zaba i dođe treca.
Ide baba ulicom,padne i kaze joj!